Mobile Menu

Нова колекція Herstory дозволить відчути себе художнім шедевром

by Концепт, 08/12/2016

Український бренд Herstory випустив нову колекцію. Дизайнер порівнює свій одяг з музикою. Проте я знайшла в ньому відголоски шедеврів світового живопису, і ділюсь з вами своїми відкриттями

Українська дизайнерка Катерина Слюнькова, засновник Herstory , називає нову колекцію музичною. На її думку, кожен образ має свою особливу тональність та ритм, які дозволять сучасній жінці знайти ту унікальну річ, яка буде резонувати з її стилем життям. Adagio – ліричний та романтичний. Arietta – стильний та елегантний. Nocturne – творчий та незабутній.

Кольорова гама, обрана для нової колекції, віддзеркалює сучасні тенденції та одночасно додає індивідуальності. Виразні відтінки базиліка та орхідеї, ніжні принти та класичні силуети – це стиль та жіночність водночас. Згідно з філософією бренда, кожна жінка є творцем своєї історії. Саме тому вона заслуговує носити не менш як мистецький шедевр, закодований в дизайнерській творчості.

Створення та поєднання кольорів – одна з провідних тем модернового мистецтва. Для французьких фовістів колорит значив більше за форму. Мінімалісти шукали виразності в простоті та лаконічності. Живопис кольорового поля – той взагалі не лишав у світі нічого, окрім точності відтінку. І кольори та вишукані поєднання, які сьогодні чіпляють наше око в колекції Herstory, колись бентежили геніїв живопису, визнаних світом та часом.

Базиліковий зелений

herstory-basil-green
Цей колір змушує потонути в своїй глибині. Живий зелений з натяком на небесний синій закохує з першого погляду і змушує бігати магазинами в пошуках “отого самого” кольору. Влучність цього відтінку відчули одразу кілька талановитих художників, які витрачали цілі місяці на змішування пігментів в пошуках гармонії. Серед них Клод Моне: “Дама в зеленій сукні”, 1866 рік.

Klod-Mone-Dama-v-zeleniy-suchni

Клод Моне, “Дама в зеленій сукні”, 1866 рік

Колір орхідеї

shop_by_looks_-003_1024x1024

Справжня провокація для зору. Насичений, яскравий, сміливий, – його одного достатньо, щоб збудити фантазію. Але в поєднанні з іншими контрастними відтінками він просто заворожує. Це помітив і впливовий європейський митець та дизайнер Джозеф Альберс в середині ХХ століття.

color_v9

Джозеф Альберс, особливості сприйняття кольору, сер. ХХ ст.

Біле на білому

shop_by_looks_-006_1024x1024

Поєднання різних білих відтінків – непросте завдання. Цим в свій час займався Казимир Малевич. Проте поєднання саме теплих відтінків, молочних та світло-золотих – радше фішка епатажного Сальвадора Далі. “Фігура і тканина в пейзажі”, початок ХХ століття.

figura_i_tkan_v_peizazhe_1000_800

Сальвадор Далі, “Фігура і тканина в пейзажі”, поч. ХХ ст.

Принти з квітами

herstory-flowers-print

Ризикована ідея, яку краще довірити справжнім професіоналам, аби не переповнити стильний образ банальністю та наївністю. Бренд Herstory впорався на відмінно. З таким сміливим використанням квітів може конкурувати хіба що Густав Клімт. “Дама з віялом”, 1918 рік.

112-1024x1019

Густав Клімт, “Дама з віялом”, 1918 рік.

Чорний та білий монохром

herstory-black-white

Елегантність чорного та білого кольорів поза часом. Це відчували художники різних епох, на цьому збудувала своє ім’я Коко Шанель. Проте першим, хто насмілився назвати чорний колір абсолютом і відправною точкою мистецтва, був, Казимир Малевич. Саме тому він створив неперевершений чорний квадрат в білій каймі, 1915 рік.

CHyornyy_suprematicheskiy_kvadrat-_1915-_GTG

Казимир Малевич, “Чорний квадрат”, 1915 рік

Звісно, неможливо обійти увагою той чарівний відтінок, який послугував фоном при створенні лукбука. Ніжний бузковий з невловимим блакитним – це хвилююче поєднання можна зрідка помітити в небі у передвечірню пору. Колись воно так захопило Клода Моне, що той виконав цілий пейзаж в такій кольоровій гамі. Лише погляньте на “Міст Ватерлоо, туман”, 1903 рік.

Most-Vaterloo-tuman-1903g

Клод Моне, “Міст Ватерлоо, туман”, 1903 рік

Мистецтво та мода знаходяться по різні кінці споживацьких цінностей. Проте часом вони долають свої упередженості і об’єднуються задля створення чогось одночасно прекрасного та доступного. Український бренд одягу Herstory та його нова колекція довели, що одяг може бути чимось більшим, ніж шмат тканини, а живопису місце не лише в закритих музеях, а й у шафі справжнього поціновувача.

Олеся Аббясова

Коментарі

коментарів

Зацікавила стаття? Розкажи про неї друзям! Facebooktwittergoogle_plus